Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu. Zwroty i wymiany należy wysyłać na adres sklepu, w którym został wystawiony paragon bądź faktura VAT wraz z pobranym poniżej protokołem zwrotu/wymiany. W przypadku braku paragonu wymiany dokonujemy tylko wtedy, gdy protokół zwrotu/wymiany zostanie odesłany wraz z oświadczeniem o braku paragonu.

*Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem

Pliki do pobrania:

Protokół zwrotu / wymiany towaru

Na cały sprzęt marki K2 Tech, nasza firma udziela gwarancji na okres 2 lat od daty zakupu, na pozostały sprzęt znajdujący się w naszej ofercie okres gwarancji jest zgodny z okresem podanym przez producenta. Poniżej znajduje się regulamin gwarancji, w celu poprawnego i sprawnego działania procedury serwisowej prosimy każdą zainteresowaną osobę o dokładne przeczytanie i zastosowanie się do przepisów ujętych w dokumencie Warunki Gwarancji.

Pliki do pobrania:

Protokół reklamacyjny

Warunki gwarancji

Oferujemy kompleksowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, każdego sprzętu najpopularniejszych marek telewizji przemysłowej (w tym K2, Dahua, Hikvision, Samsung). Zajmujemy się naprawą i serwisem: 

  • kamer IP, HD, CCTV analog
  • rejestratorów IP, HD, CCTV analog
  • systemów alarmowych

U nas możesz serwisować każdy sprzęt, nie tylko zakupione w sklepie internetowym Aspot.